7.1.06

ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΚΑΘΑΡΟ...ταχυδρομήστε τα σκουπίδια σας στην Αμαλιάδα

●- Γιατρέ, έχει ελαττωθεί η όρασή μου.
- Σας πιστεύω. Εδώ είναι ταχυδρομείο.
●- Γιατρέ, ξέρεις τι σημαίνει να γυρίζεις βόλτα στον Πύργο το βράδυ και να
αισθάνεσαι την ομορφιά της αναγεννημένης Πόλης, αγάπη, ζεστασιά και
τρυφερότητα;
- Σημαίνει ότι είσαι σε λάθος πόλη.
●- Γιατρέ, πως μπορούμε να μειώσουμε τα δυστυχήματα στους δρόμους του Πύργου;
- Οδηγείτε στο πεζοδρόμιο.
●- Γιατρέ, στον Πύργο δεν έχουμε εγκληματικότητα. Δεν φοβάμαι μαχαιρώματα στην κεντρική πλατεία.
- Απόφευγε το κρεβάτι: αυτό είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου. Το ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.
●- Γιατρέ, πώς λέγεται ο νεοδημοκράτης που μόλις διορίστηκε στο Δήμο;
- Bluetooth (γαλάζιο δόντι)…
●- Γιατρέ, για να κάνουμε τον Πύργο πολιτισμένο, δεν πρέπει να αποφεύγουμε να
πετάμε τα τσιγάρα στην τουαλέτα;
- Βεβαίως γιατί βρέχονται και μετά ανάβουν δύσκολα.
●- Γιατρέ, διαβάζω κάθε μέρα τον Λόγο του Δημάρχου, κοντά οκτώ χρόνια και δεν στο κρύβω ότι άρχισε να μου αρέσει ο Πύργος. Τι λες να έχω γιατρέ μου; Είναι βαριά η περίπτωσή μου;
- Η πραγματικότητα είναι μία ψευδαίσθηση που οφείλεται στην έλλειψη
οινοπνεύματος.
●-Γιατρέ, γιατί προτιμώ ένα σκύλο από έναν από τους δεκάδες υποψήφιους για Δημ-αχρείες και νομ-αχρείες, που ξεπροβάλουν καθημερινά στις εφημερίδες της Ηλείας;
-Κι ο σκύλος γλύφει κόκαλα αλλά δεν έχει εξουσιαστική λιγούρα.
●-Γιατρέ, γιατί λένε «θα ΚΑΤΕΒΩ στις εκλογές υποψήφιος;». Μα τόσο χαμηλό θεωρούν το επίπεδο;
-Ναι! Μέσα τους νοιώθουν τόσο μεγάλοι, που το θεωρούν ελεημοσύνη προς το Λαό!
●- Γιατρέ, γιατί οι πολιτευτές κλείνουν τα μάτια τους, όταν μας φιλάνε;
- Μην ανησυχείς δεν έχουν τίποτα. Προσπαθούν να θυμηθούν το όνομά μας.
●-Μην φεύγεις γιατρέ μου, σε παρακαλώ! Έχω τόσα πολλά να σε ρωτήσω…Μείνε ακόμη λίγο και πες μου:
●Συμφωνείς πως αν τα εκλογικά μας λάθη μας δίδασκαν θα είχαμε μία καταπληκτική πολιτική μόρφωση;

Πιστεύω ότι:
●Οι τοπικοί άρχοντες όταν είναι καλοί είναι πολύ καλοί, αλλά όταν είναι κακοί είναι
πολύ δημοφιλείς.
●Καμία εκλογική παράταξη δεν είναι καλύτερη από δύο... Είναι βαριά η περίπτωσή μου;
●Οι τρεις ηλικίες του έρωτα:
Στα είκοσι βλέπεις τηλεόραση μετά…Στα σαράντα βλέπεις τηλεόραση κατά την διάρκεια... Στα εξήντα βλέπεις μόνο τηλεόραση!
(δεν είναι σπόντα για τον Δήμαρχο, που πάει για τα 65. Απλά θέλησα να πω κι ένα άσχετο…)
●Τρία είναι τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή:
Να μην έχεις γεννηθεί στον Πύργο. Να μην έχεις παντρευτεί στον Πύργο
Να μην είσαι Άγγλος δημοσιογράφος στον Πύργο…
●Κεντρικό πολιτικό μήνυμα για μια ξεκάθαρη ψήφο:
- Η απάντησή μου είναι: «ίσως» και αυτό είναι οριστικό.
- Τα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο. Τα κακά μένουν και ψηφίζουν.
●Σας το είπα; Είχαμε μία υπέροχη στοματική επαφή με τον Δήμαρχο! Του ζήτησα να
μου υποσχεθεί ότι δεν θα κάνει γκαράζ στο Επαρχείο κι αυτός μου απάντησε όχι.

●- Λοιπόν φίλε μου, πως πήγε η εγχείρηση;
- Δεν ήταν εγχείρηση κυρ Δήμαρχε. Ήταν νεκροψία…

(Παράκληση:
Όποιος δεν αντέχει την «βία» των σατυρικών κειμένων, ας μην με διαβάζει. Υπάρχουν πάντα αρκετές «κοινωνικές σελίδες» προς το τέλος της «Πρώτης»…με προαναγγελίες γάμων, αναγγελίες θανάτων και πολλά μνημόσυνα για τους εραστές του «λιβανιού»…
Ευχαριστώ)

Οπως ακριβώς το δημοσίευσα τον Οκτώβρη στην εφημερίδα ΠΡΩΤΗ στον Πύργο

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Live the myth nte! :)

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

:)