16.10.07

Συνέντευξη με τον Τοτό

Φέτος ο Τοτός πήγε στην Α' Γυμνασίου. Κάνω τον πρόλογο, γιατί πιστεύω ότι κάτι οι πυρκαγιές, κάτι οι εκλογές, θα σας διέφυγε…Σε ποιο γυμνάσιο; Ε, κλασσικά: ΣΤΗΝ ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΣΧΟΛΗ.

Παράξενο σας φαίνεται; Γιατί; Από τη μια οι καλές σχέσεις με την Νέα Δημοκρατία που είχε ο παππούς, από την άλλη η άψογη συνεργασία της γιαγιάς, ως κυρίας του «φιλοπτώχου» Κολωνακίου, με την Αρχιεπισκοπή… δεν είναι δα και τόσο δύσκολο…

Όπως καταλαβαίνετε ένα μήνα τώρα που έχουν ανοίξει τα σχολεία τα προβλήματα με το φρασεολόγιο του Τοτού είναι ήδη έντονα…

Η Φιλόλογος της τάξης τον κάλεσε και του έκανε αυστηρές συστάσεις. Κάπου την λυπήθηκε ο Τοτός και θέλοντας να την βοηθήσει στο πρόβλημά…ΤΗΣ («πως να αντιμετωπίσει την ιδιαίτερη περίπτωσή του») της είπε:

-Κυρία το πρόβλημα με εμένα είναι ότι είμαι πολύ έξυπνος για να 'μαι στην πρώτη τάξη. Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη κι είμαι εξυπνότερος απ' αυτή. Πιστεύω ότι πρέπει να πάω στην τρίτη κι εγώ!

Η φιλόλογος δεν τον άντεχε πλέον. Εκνευρισμένη πηγαίνει στο διευθυντή.

Αφού τον ενημέρωσε για το πρόβλημά ΤΗΣ, έκπληκτη τον άκουσε να της λέει: Να συστήσουν μια επιτροπή στην οποία να μετέχουν και οι δυο και να εξετάσουν την περίπτωσή του, σε μια συνέντευξη του Τοτού εφ’ όλης της ύλης με ερωτήσεις ελεύθερες κι απρόσμενες που θα βάλουν το μυαλό του σε δοκιμασία κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στην τρίτη τάξη!!!

[ Ήταν βλέπετε κι αυτό το μεταπτυχιακό του Διευθυντή στην Αμερική…οπότε σου λέει ο Άνθρωπος λέτε να έχουμε καμιά περίπτωση σαν την Προμηθέα;…-άραγε τι να απέγινε αυτή η ψυχή;]

Η μέρα της συνέντευξης έφτασε. Ο Τοτός ατάραχος και με ενδυματολογικές επιλογές σε στυλ Ψαριανού εμφανίστηκε μπροστά στην επιτροπή.Πρώτος άρχισε τις ερωτήσεις ο Διευθυντής της Σχολής:

-Πόσο κάνουν 3 Χ 3; τον ρωτάει.
- 9, απαντάει ο Τοτός.

- 3Χ13;
- 39, απαντάει.

Ακολούθησαν κι άλλες ερωτήσεις κι ο Τοτός απαντούσε σωστά.

Μετά ήρθε η σειρά της φιλολόγου. Είχε ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο, που θα ερέθιζε τον Τοτό για να εκδηλώσει το γνωστό βωμολοχικό πλούτο του… Ρωτάει:

-Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει τέσσερα κι εγώ δυο;
- Τα πόδια.

-Τι έχεις στο παντελόνι σου που εγώ δεν έχω στο δικό μου;
-Τσέπες.

-Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό;
- Η καρύδα.

-Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;

[Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά, πριν προλάβει να διακόψει,
ο Τοτός απαντά:]

-Η τσίχλα.

-Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια του;

[Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πριν προλάβει να πει κάτι]
-Χειραψία, λέει ο Τοτός.

-Και τώρα συνεχίζει η φιλόλογος μερικές ερωτήσεις του στυλ: «Τι είμαι εγώ». Αρχίζω: Χώνεις τα παλούκια σου μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις, κι εγώ βρέχομαι.
-Η σκηνή.

-Βάζεις ένα δάχτυλό σου μέσα μου. Με παίζεις νευρικά. Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα.

[Ο διευθυντής κοιτάζει σα χαμένος].
-Η βέρα.

-Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με αναταράζεις, ανακουφίζομαι.

-Η μύτη.

-Είμαι ένα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας.
-Το βέλος, απαντά ο Τοτός.

-Αρχίζω από Μ κι όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι.
-Το μέλι.


Ο διευθυντής έβγαλε ένα στεναγμό ανακούφισης και είπε:
-Να τον στείλουμε στο Πανεπιστήμιο. Εγώ μέσα μου έδωσα λάθος απαντήσεις
σ’ όλες τις ερωτήσεις...

(παλιό αλλά καλό... μπας και χαλαρώσουμε λιγάκι...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: