29.3.07

ΣΤΗ ΛΑΚΟΥΒΑ (Aγαμοι θυται)

Ατυχής και ζαλισμένος έπεσα σε μια λακκούβα.
Τι λακκούβα, λακκουβάρα κι όλους τους χωρεί.
Κόσμος σε απελπισία στη λακκούβα, στη λακκούβα.
Κάμερες και συνεργεία ώχου τι βουή!

Έξι-εφτά είναι φτιαγμένοι στη λακκούβα, στη λακκούβα
και μια θεια μου ερωτευμένη πω-πω τι ντροπή!
Σε λακκούβα ζοφερή όποιος πέσει πώς να βγει.
Σε λακκούβα ζοφερή όποιος πέσει πώς να βγει.

Σύμβουλοι Επικρατείας στη λακκούβα, στη λακκούβα
κι ο παπάς της ενορίας πω-πω μη μας δει!
Και τα Σώματα Ασφαλείας με την κλούβα, με την κλούβα.
Να κι ο Υπουργός Παιδείας ώχου τι ντροπή!

Μη μου κάνεις τη λαχτάρα, δω και σένα στη λακκούβα.
Βρε καλώς τον τον Μητσάρα μέσα στην οπή!
Σε λακκούβα ζοφερή όποιος πέσει πώς να βγει.
Σε λακκούβα ζοφερή όποιος πέσει πώς να βγει.

Της ζωής η δυσκολία η λακκούβα, η λακκούβα.
Του έδαφους ανωμαλία, τρύπα ποταπή.
Τ' άσπρο λέρωσα μακό μου στη λακκούβα, στη λακκούβα.
Σκόνισα τον εαυτό μου, ποιος να με σκεφθεί;

Έχει γούβα σαν την Κούβα στη λακκούβα, στη λακκούβα.
Όταν πέσεις συλλογιέσαι μπας και σηκωθείς.
Σε λακκούβα ζοφερή όποιος πέσει πώς να βγει.
Σε λακκούβα ζοφερή όποιος πέσει πώς να βγει.

(ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ ΣΤΟΝ ...ΟΤΕ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ 6 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...)

3 σχόλια:

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Τυχερέ! Εμένα με είχε 3 εδβομάδες το καλοκαίρι που πέρασε. (Έψαχνα κάτι άλλο και βρέθηκα από το Live Search εδώ - και είναι μία χαρά).

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Βρήκα τη λύση μόνος μου...(στο περίπου...με τη βοήθεια ενός φίλου κομπιουτερά... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΓΕΝΙΕ!!!)

Αφού πήγα ΣΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΟΤΕ ΠΥΡΓΟΥ (μετά από αναμονή 5 ημερών) και τους έβαλα τις φωνές...
και αφού μου απαντούσαν στο στυλ: ...να πάω στη διαδήλωση μαζί τους την επόμενη φορά "για το ξεπούλημα του ΟΤΕ και γιατί έδιωξε 2.500 τεχνικούς...

πήγα και αγόρασα ένα άλλο modem και ... να μαι πάλι εδώ...

Ανώνυμος είπε...

να ρωτήσω φίλε το τραγούδι "στη λακούβα" μήπως το έχεις σε mp3?