27.3.07

Υπάρχουν και χειρότερα...

(εξακολουθώ να είμαι χωρίς internet... Χθες ζήτησα να μου κάνουν μια εκκαθάριση εδώ και τώρα με ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή μου είπα να βάλω το κείμενάκι που δημοσιεύω αύριο στην ΠΡΩΤΗ από ένα ανέκδοτο... Επειδή γενικώς υπάρχουν και χειρότερα...)

Υπάρχουν και χειρότερα…
(υπάρχουν;)

Ένας πατέρας περνώντας από τη κρεβατοκάμαρα του γιου του έμεινε έκπληκτος όταν είδε το κρεβάτι του στρωμένο, όλα τα πράγματα τακτοποιημένα και καθαρά και στο γραφείο του ένα ανθοδοχείο με λουλούδια! Ο υπολογιστής ήταν ανοιχτός κι έπαιζε μουσική, μια επιλογή με τις αγαπημένες μπαλάντες των δικών του παιδικών χρόνων!...
Η έκπληξή του έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν είδε ένα φάκελο τοποθετημένο όρθιο επάνω στο μαξιλάρι, για να μην περάσει απαρατήρητος... Διάβασε: όνομα παραλήπτη “Μπαμπάς”. Με το χειρότερο προαίσθημα, πήρε το φάκελο τον άνοιξε και άρχισε να διαβάζει το γράμμα με τρεμάμενα χέρια:

Αγαπημένε μου πατέρα,
Σου γράφω με μεγάλη μου λύπη (και δάκρυα στα μάτια…), γιατί αποφάσισα να φύγω μακριά σας και να ζήσω με την καινούργια μου φιλενάδα. Αποφάσισα να σου τα πω όλα σ’ αυτό το γράμμα, γιατί ήξερα ότι μια συζήτηση πρόσωπο με πρόσωπο, θα οδηγούσε σε σύγκρουση μ’ εσένα και τη μαμά και ήθελα να την αποφύγω… Έχω βρει το πραγματικό πάθος που έλλειπε από τη ζωή μου κι αυτό το βρήκα πλάϊ στην Τζίνα. Είναι τόσο συμπαθητική!…
Μα ήξερα ότι δεν θα την εγκρίνατε για φίλη μου εξαιτίας των σκουλαρικιών που έχει στη μύτη και στη γλώσσα.
Είναι κι εκείνα τα τατουάζ που έχει -πρόσφατα έκανε ένα και στο μάγουλο.
Φοράει κολλητά δερμάτινα ρούχα κι έχει μια πειραγμένη μοτοσικλέτα που δεν αποχωρίζεται ποτέ.
Μην φοβάσαι όταν κάνει κόντρες δεν θέλει να είμαι κι εγώ επάνω, συνήθως…
Αλλά δεν νομίζω ότι θα την εγκρίνατε και επειδή είναι αρκετά μεγαλύτερη μου. Βέβαια δεν έχει περισσότερα από τα διπλάσια χρόνια από εμένα. Το προσέξαμε αυτό...
Αλλά δεν είναι μόνο το πάθος μου για τη Τζίνα, μπαμπά. Χθες βεβαιωθήκαμε ότι είναι έγκυος και συγκινηθήκαμε πολύ. Η Τζίνα λέει ότι θα είμαστε πολύ ευτυχισμένοι μαζί.
Έχει δικό της τροχόσπιτο και μένει στο δάσος. Μην ανησυχήσετε μπαμπά, δεν θα κρυώνουμε, γιατί η Τζίνα που είναι πολύ ενεργητική και νοικοκυρεμένη, έχει φροντίσει να μαζέψει αρκετά καυσόξυλα για όλο το χειμώνα.
Ονειρευόμαστε να αποκτήσουμε πολλά παιδιά. Η Τζίνα μου άνοιξε τα μάτια, με έκανε να καταλάβω πως το χασίς δεν βλάπτει στην πραγματικότητα κανένα. Θα το καλλιεργούμε και θα το ανταλλάσσουμε με άλλα άτομα στη κοινότητα για όση κοκαΐνη και Ecstasy θέλουμε.
Εντωμεταξύ θα προσευχόμαστε ώστε η επιστήμη να βρει τη θεραπεία για το AIDS και έτσι η Τζίνα να γίνει καλύτερα, εξάλλου το αξίζει!
Μην ανησυχείς για εμένα μπαμπά, είμαι 15 χρονών και ξέρω να φροντίζω τον εαυτό μου.
Κάποια μέρα, είμαι σίγουρος πως θα έρθουμε πίσω να σας επισκεφτούμε για να γνωρίσεις τα εγγόνια σου.
Σας αγαπώ.
Ο γιος σου,
Γιάννης

Υ.Γ. Μπαμπά, τίποτα από τα προηγούμενα δεν είναι αλήθεια.
Απλά βαριόμουν να διαβάσω σήμερα και κανονίσαμε με το Νίκο κι άλλα παιδιά απ’ την τάξη μου, να πάμε να παίξουμε ποδόσφαιρο.Ήθελα να σου θυμίσω πως υπάρχουν χειρότερα πράγματα στη ζωή από μια κοπάνα για παιχνίδι με το φίλο μου καθώς και από τον έλεγχο με την βαθμολογία του τριμήνου, που είναι στο συρτάρι του γραφείου μου...
Σ’ αγαπώ πολύ!
[Πάρε με τηλέφωνο στο κινητό του Νίκου (γιατί δεν πήρα το δικό μου), όταν κρίνεις ότι θα είναι ασφαλές για μένα να γυρίσω σπίτι…]

Δεν υπάρχουν σχόλια: