14.2.08

ΟΤΑΝ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, μην πηδάς απ' το παράθυρο...

...ή μην την τρως στα μούτρα...

Δεν ξέρω τι θέλουν οι άνθρωποι όποτε είναι ερωτευμένοι.
Ξέρω όμως ότι ένας ερωτικός άνθρωπος θα σου πει κάθε στιγμή:

Θέλω τα πιο ακριβά δώρα του κόσμου:
Θέλω μια αγκαλιά αξίας 5.000.000 …
Θέλω ένα φιλί αξίας 10.000.000…
Θέλω μια ζεστή ματιά αξίας 20.000.000…

Θέλω ένα γλυκό χαμόγελο αξίας 40.000.000…
Θέλω αιώνιους φίλους αξίας 80.000.000…
Θέλω αγάπη αξίας όλων των εκατομμυρίων του κόσμου…
Θέλω πλούσιους ανθρώπους να μου τα δώσουν.
Η μονάδα μέτρησης για όλα αυτά, δεν είναι ευρώ. Δεν είναι καν χρήματα.
Είναι εκατομμύρια τρυφερότητας, γλυκύτητας, κα
τανόησης και ανθρωπιάς…

3 σχόλια:

johnniebegood είπε...

"σκοτωνουμε τον ερωτα και την ζωη
με τα καμωματα μας
και ζουμε μεσ' τα ψεματα
και μεις και τα παιδια μας"

Δημητρης Πουλικακος
http://www.youtube.com/watch?v=8IlBlK1_gwA

panagiota είπε...

Ειλικρινά χαίρομαι φίλε μου που γεννήθηκα σε παλιές εποχές και έχω να θυμάμαι χαμόγελα,τρυφερές ματιές,κρυφά αγγίγματα και φευγαλέα φιλιά στις σκοτεινές γωνιές.Τις βόλτες τις Κυριακάτικες χεράκι-χεράκι και τα μάγουλα κόκκινα από ντροπή αν μας έβλεπε κάποιος γνωστός.
Μαραζώνουν τα παιδιά μας σ'αυτήν την εποχή που όλα έχουν πια μια τιμή.Ακόμα και ο έρωτας.....
Απο το πιο όμορφο συναίσθημα κατάντησε να πουλιέται σε δόσεις.Σπίτια,αυτοκίνητα,επώνυμα ρούχα,κοινωνική ένταξη,κλπ κλπ,άντε να μην θυμηθώ και άλλα γιατί θα ανεβάσω πίεση.
Αλλά θα σε ρωτήσω πάραυτα φίλε μου.
Ποιός φταίει?
Οι γονείς ή τα παιδιά?
Την καλησπέρα μου....

The Sinner είπε...

Λυπάμαι που θα το πω αλλά έχουμε καταντήσει σαν την άκρως ματαιόδοξη διαφήμιση της mastercard...