30.12.05

Τυχερά Γουρούνια

Οι επιστημονικές έρευνες στην γη του 2005 μας πλουτίζουν με τόση γνώση, που μπροστά της οι αρχαίοι σοφοί θα μελαγχολούσαν …
Ας δούμε μερικά επιστημονικά συμπεράσματα:

*Αν τσιρίζεις για 8 χρόνια, 7 μήνες και 6 μέρες, χωρίς να σταματήσεις καθόλου, θα δημιουργήσεις ηχητική ενέργεια , αρκετή για να ζεστάνεις μία κούπα καφέ...!!! (Δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο! ΣΩΣΤΑ;) *Αν «αερίζεσαι» συνεχώς επί 6 χρόνια και 9 μήνες, παράγεις αρκετό αέριο για να φτιάξεις μία ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ! (Τώρα, κάτι κάνουμε, αλλά αν είναι να το κάνεις αυτό... φύγε μακριαααά ) *Ο οργασμός από ένα γουρούνι κρατάει 30 λεπτά περίπου!!!!
(Στην επόμενη ζωή μου, θέλω να είμαι γουρούνι! Πως όμως το κατάλαβαν αυτό και γιατί το έψαξαν; ) *Αν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, θα καις 150 θερμίδες την ώρα. (Μην το δοκιμάσετε στο σπίτι.... Στην δουλειά ίσως; ή κατά την διάρκεια εξετάσεων; Εν τω μεταξύ, ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω το θέμα με το γουρούνι...) *Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα μοναδικά όντα στην γη που κάνουν σεξ όχι μόνο για την αναπαραγωγή, αλλά και για ευχαρίστηση. (…Και τα γουρούνια έχουν 30 λεπτά οργασμό; Δεν μου φαίνεται δίκαιο αυτό!) *Ο ποιο δυνατός μυς στο σώμα μας, είναι η γλώσσα! (Μμμμμμμμμμμ..........) *Το μυρμήγκι μπορεί να σηκώσει 50 φορές το βάρος του και να τραβήξει 30 φορές το βάρος του και πέφτει πάντα στην δεξιά πλευρά όταν ζαλιστεί. (Το μυρμήγκι από τι ζαλίζεται; Πίνει μπύρα; Πλήρωσαν φορολογούμενοι πολίτες για αυτήν την έρευνα;)
*H καρδιά της γαρίδας είναι στο κεφάλι της!
(κάποιοι φίλοι μου «γαύροι» που λένε: και μυαλό να είχα, πάλι «γαύρος» θα ήμουνα!..λέτε να έχουν κι αυτοί την καρδιά στο κεφάλι ή ισχύει μόνο για τις γαρίδες; )
*Οι ψύλλοι μπορούν να πηδήξουν 350 φορές το μήκος του σώματός τους. Είναι σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου!
(30 λεπτά οργασμός.... Το φαντάζεστε; Και γιατί μόνο τα γουρούνια;)
*Δεν τσιμπούν όλα τα κουνούπια αλλά μόνο τα θηλυκά!
Τα αρσενικά κουνούπια έχουν διαφορετική μορφολογία στο κεφάλι και τρέφονται από το νέκταρ των φυτών!
(…άσε μην πω καμιά κουβέντα τώρα και με πείτε φαλλοκράτη)*Τα κουνούπια διαθέτουν τρία διαφορετικά συστήματα ανίχνευσης γι αυτό και μπορούν πολύ εύκολα να βρουν τον στόχο τους. Συγκεκριμένα έχουν χημικούς ανιχνευτές, οπτικούς ανιχνευτές και ανιχνευτές θερμότητας.
(Μετά τους σκύλους-λαγωνικά, λέτε να δουλεύουν οι αστυνόμοι του μέλλοντος και με κουνούπια;… «πάρε χρυσέ μου, το κουνούπι σου από πίσω μου»)
*Οι ταύροι και οι αγελάδες μπορούν να δουν μόνο μαύρα και άσπρα χρώματα. Έχουν αχρωματοψία, οπότε δεν παίζει ρόλο το χρώμα του πανιού που κρατάει ο ταυρομάχος.
(κι ο θρύλος του ταυρομάχου με το κόκκινο πανί;…κρύψου μάνα με τα μαύρα σου!)*Μια κατσαρίδα ζει για 9 μέρες χωρίς το κεφάλι της και πεθαίνει από ασιτία. (Τρομακτικό!) *Το αρσενικό "αλογάκι της Παναγιάς" δεν μπορεί να εκσπερματώσει όσο το κεφάλι του είναι συνδεμένο με το σώμα του. Έτσι το θηλυκό, τον βοηθάει την κατάλληλη στιγμή, αποκεφαλίζοντάς τον. ("-Αγάπη μου, τελειώνω τώρα, ναι, ναι, ναι... Τι κάνεις αγάπη μου;...Μη το κεφάλι μου...πονάει…ΑΑΑΑΑΑΑΑ"…Τουλάχιστον τα γουρούνια περνάν καλύτερα!) *Μερικά λιοντάρια, ζευγαρώνουν 50 φορές την ημέρα... (Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω να είμαι γουρούνι στην επόμενη ζωή μου! Προτιμώ την "Ποιότητα" από την "Ποσότητα". Όχι ότι με χαλάει αλλά 30 λεπτά!!!!!!) *Οι πεταλούδες μυρίζουν με τα πόδια τους. (σιγά το σπουδαίο…και κάποιων φίλων μυρίζουν τα πόδια τους!)
*Το μάτι της στρουθοκαμήλου είναι μεγαλύτερο από τον εγκέφαλό της.
(Έχω κάποιους φίλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα!!)
*Τα χρυσόψαρα δεν έχουν εγκέφαλο. Η μνήμη τους διαρκεί περίπου 3 δευτερόλεπτα.
(Και τέτοιους φίλους έχω!!!)
Μετά από όλες αυτές τις έρευνες, ένα πράγμα έχω να πω: ΤΥΧΕΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: