12.1.13

ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ, ΗΛΙΘΙΕ!!!...

Είναι  η βαρύτητα, ηλίθιε!!!...

...2013... έγινα κιόλας 57 χρόνων...
Πάνε 40 χρόνια από το πρώτο μου μεροκάματο...
Αν μου έλεγε κανείς τότε ότι δουλεύοντας 40 χρόνια και μάλιστα κάνοντας κατά διαστήματα δυο δουλειές θα βρισκόμουν τώρα σε αυτό το οικονομικό χάλι, θα τον θεωρούσα ανισόρροπο...
Ποτέ δεν αγάπησα τη δουλειά σα μέσο πλουτοσυλλογής -τη δημιουργική εργασία που λάτρευα, σπάνια μπόρεσα να την κάνω...
Περνώντας πτωχές -άλλοτε χαρωπές κι άλλοτε θλιμένες- μέρες μα πάντα τίμιες -που να πάρει ... :) έφτασα στο τώρα, χωρίς να έχω φάει ούτε δραχμή ούτε ευρώ από τον κόπο κανενός.
Ναι, ρε ηλίθιοι, ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ!
Κι ούτε μου έφαγε κανείς πέρα από τη "νόμιμη κλεψιά των αφεντικών"...
Πανοπροίκια δε ζήτησα, δεν πήρα και δεν μου πήρε κανείς!

Ομως ήλθε το σήμερα -αυτό που τα καπιταλιστικά ζούδια το θεώρησαν δικό τους... δική τους ευκαιρία για την απόλυτη κλοπή... και βρέθηκε ο ΣΟΪΜΠΛΕ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ να φάει 2.000 από το ψωμί των παιδιών μου...

Εστειλα την 1η παραγγελιά:
Επειδή 40 χρόνια δουλειάς δε μου έφαγε κανείς το ψωμί, εκείνο που η "αστική σας λογική" μου έδινε...μην το κάνετε τώρα... Γιατί σαν πρωτάρης που είμαι δεν ξέρω πως θα αντιδράσω...

Εστειλα τη 2η παραγγελιά:
Το σπίτι μου ήδη πάει με μαθηματική ακρίβεια στη Eurobank... Στις αρχές Ιουνίου του 2013, που τελειώνει και το δεύτερο παιδί μου το σχολειο, πουλάω και το αυτοκίνητο, γιατί δεν μπορώ να συντηρώ... κι αγοράζω παπί...

Μπορώ κι έτσι! Δεν έχω τίποτα, δε φοβάμαι τίποτα!... Εσύ όμως, από εκεί ψηλά που βρωμοσκαρφάλωσες, άνθρωπε από λίπος, όταν θα γκρεμοτσακιστείς θα κάνει ένα γδούπο "όλο μούρλια" χα χα χα
Εγώ στα έλεγα....
ΕΙΝΑΙ  Η  ΒΑΡΥΤΗΤΑ, ΗΛΙΘΙΕ!!!!
Τι δεν καταλαβαίνεις;

Μπέρδεψες τη ΒΑΡΥΤΗΤΑ με την ΑΝΩΣΗ;...
Η 
Άνωση ή άντωση (αγγλικά: buoyancy) ονομάζεται η συνισταμένη δύναμη που δέχεται ένα σώμα από το ρευστό μέσα στο οποίο βρίσκεται.
Η άνωση έχει πάντα αντίθετη κατεύθυνση από το βάρος του σώματος.
Και η βαρύτητα, ηλίθιε, έχει αντίθετη κατεύθυνση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: