23.3.06

TO EΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ


...κι επειδή σας σκέφτομαι, όσο και η σύζυγός μου, τα βγάλαμε δυο σε ένα για να μην σας ξοδεύουμε τώρα που έχετε να αγοράσετε τα διάφορα βιβλία των blogeradwn...

Το εξώφυλλο παρουσιάζει -καθώς βλέπετε- μια πολύ προσωπική στιγμή μας, αφιερωμένη εξαιρετικά, ιδίως στους αντιπάλους blogerosyggrafeis

επειδή όλοι πια μια οικογένεια είμαστε, σας παρουσιάζω σε παγκόσμια αποκλειστικότητα και την αφιέρωση που της έχω στην πρώτη σελίδα


Θέλω να κάνεις επιτέλους κάτι βρώμικο
που να ξεφεύγει απ' της ρουτίνας τη χλαπάτσα.
Θέλω να φύγεις, αγαπούλα, μ' άλλο γκόμενο
και να πετάξεις το παιδί απ' την ταράτσα.


...και την δική της αφιέρωση σ' εμένα...

Έχω στο στήθος χαραγμένη την εικόνα
της Παναγίας της κουφάλας της Μαντόνα
ξέρω του μάρκετινγκ τα κόλπα και τα χούγια
που μετατρέπει τις πατάτες σε αγγούρια


φυσικά όλοι γνωρίζετε τα δυο πολύ γνωστά μου τραγούδια που μου έκλεψε ο Τζιμάκος...εκείνα τα δύσκολα χρόνια...που ήταν ακόμη pitsirikos γέννημα μάνας kourounas ή gourounas...δεν θυμάμαι πια

Δεν υπάρχουν σχόλια: