30.3.06

αποκλειστική φωτογραφία απο την έκλειψη...


μοναδικό υπερθέαμα από τη χθεσινή έκλειψη...


...και για όσους φίλους μου παραξενεύονται γιατί ενώ αράδιασα μια σειρά από κείμενα τον πρώτο μήνα της ζωής του blog μου, τώρα συνεχίζω με ..."τέτοιο στυλ", ενώ γράφω ουσιαστικά μόνο για την εφημερίδα "Πρώτη", έχω να πω τούτο:

Συγχωρήστε με αλλά 'εχω μείνει κυριολεκτικά άφωνος από την καταιγιστική μανία "λογοπροβολής" -και όχι" έκφρασης" ή επικοινωνίας ή πληροφοριών ή αναλύσεων- που γεμίζουν καθημερινά -και ακατάπαυστα- την blogoσφαιρα, που ακόμη περιμένω να δω τι αξίζει να κάνω...

Είναι στιγμές που θεωρώ ότι η στήλη μου στην εφημερίδα είναι το δικό μου blog και μάλιστα σε ένα περιβάλλον με ελευθερία, φιλικότητα και μια άνεση που θα ονειρεύονταν κάμποσοι...

Είναι στιγμές που περιμένω κάποιοι εδώ γύρω στα blogs να...μεγαλώσουν και να ξεπεράσουν την παιδική καψούρα για τον εκδότη-ψαρά ταλέντων (Παραγωγό-Σκηνοθέτη και Πρωταγωνιστή σαπουνόπερας, όπως τουλάχιστον τον προ-υπο-βάλει ο pitsirikos και μελετάνε διάφοροι, που έχουν μεταφέρει τους υπολογιστές στο μπάνιο τους) κι αφού μεγαλώσουν να δω πως μπορώ να παίξω κι εγώ σ' ένα περιβάλλον χωρίς παιδικές ασθένειες...

Και φυσικά θα ήταν παράληψη να μην αναφέρω ότι εξακολουθώ να απολαμβάνω (βουβά, συνήθως) αυτούς τους ελάχιστους, τους περισσότερους από τους οποίους έχω και στα LINKS...

Φυσικά και δεν αποκλείεται -στο μεταξύ- να ζητήσω πολιτικό άσυλο στην Αλβανία...

1 σχόλιο:

Τζων Μπόης είπε...

εεεε..τι να πω τώρα...

πόλεμο να κάνεις τη μοναξιά άμα δε τα βρείτε ειρηνικά, τρέλανέ τους όλους κανονικά με τα μαγικά σου τα κόλπα...

να πω ότι δε συμφωνώ;

είσαι κι από τον Πύργο βλέπεις, να μη σε κακοκαρδίσουμε!

Τις καλημέρες μου