3.3.06

Λιγάκι παραπέρα...

(Μια συνέντευξη μ’ εμένα)
-Από δω...εγώ...
-Χαίρω πολύ...
-Τι δουλειά κάνετε κύριε;
-Αν μου επιτρέπετε θα το κρατήσω μυστικό.
-Πόσον ετών είστε;
-… ένα χρόνο πριν, στο πρώτο κείμενό μου στην «Πρώτη», έγραψα: …πάνε 41 χρόνια από τότε που έμαθα γραφή…δεν διαψεύστηκε.
-Τι φάτσα έχετε;
-Όπως βλέπετε: Πολύ Καλή!... πάντα κατά την -αντικειμενική- γνώμη μου!.. έχω
πάρει από τη μάνα μου!
-Τι μουσική ακούτε;
-Δεν είναι μυστικό...αλλά...ακούω ότι πέσει στ’ αυτιά μου… Όταν τη διαλέγω;
Έντεχνο και ροκές, κλαρίνα και τζαζ, και πρόσφατα ακούω και «μέταλλα», κυρίως όταν οδηγώ και σκέφτομαι δικαστές, δικηγόρους και μπάτσους.
-Έχετε κάποιο χόμπι;
-την βοήθεια των αβοήθητων, αβοήθητος
-Ζώδιο;
-Τα χαρτιά μου λένε σκορπιός αλλά δεν είμαι. Δήλωσαν την γέννησή μου 2,5 μήνες
μετά, για να εισπράξουν κάποιο επίδομα… Ποτέ δεν έμαθα αν αυτός ήταν ο
πραγματικός λόγος ή έλεγαν: «να το πάρει το ποτάμι ή ο καιάδας;» και τελικά,
επειδή δεν κατέληξαν με δήλωσαν…Σκορπιό!
-Συνήθως τι διαβάζετε;
-Τώρα τελευταία μόνο λογαριασμούς.
-Αν δεν είσαστε αυτό που είστε τι θα θέλατε να είστε;
-Μ’ αρέσει να γίνομαι αυτό που δεν είμαι...άρα θα ήθελα να είμαι αυτό που είμαι.
-Τι γνώμη έχετε για τους Δικηγόρους;
-Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή.
-Για τους Δικαστές;
- Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή.
-Για τους πολιτικούς;
-Μου αρέσουν, ιδίως όταν είναι δικηγόροι! Είναι που λέω καλύτερα να το έχω το
κακό 2 σε 1… αντί να κλείνουν δυο σπίτια να κλείνει ένα, που έλεγε κι η γιαγιά
μου…
-Για τους κληρικούς;
-Ευχαριστώ δεν θα πάρω άλλο…
-Μα εννοώ την γνώμη σας για τους κληρικούς…
-Δώσαμε, δώσαμε…
- Για την Ν.Δ. τι γνώμη έχετε;
- Ίδια με το ΠαΣοΚ
- Για το ΠαΣοΚ, τι γνώμη έχετε;
- Ίδια με τη Ν.Δ.
- Μα συγνώμη, είναι απαντήσεις αυτές;
- Να στο πω αλλιώς για να το καταλάβεις: Είναι η μεγάλη παιδική χαρά «Ο
Κωστίκας κι ο Γιωρίκας»…ή το μεγάλο μας τσίρκο αν θες, με δυο παραρτήματα…
-Για το ΚΚΕ;
-Σωπαίνω, γιατί με διαβάζει ο Βασίλης Π…
-Για τον Συν;
-Σωπαίνω, γιατί με διαβάζει ο Βασίλης Μ…
-Για την Εξωκοινοβουλευτική Αριστερά, για τους Οικολόγους, για τους Αναρχικούς;
-Σωπαίνω γιατί με διαβάζει κι ο Διώτης…
- Για τους Ναζί;
-Δε ζει
-Για τους Νταβατζήδες γενικότερα;
-Είναι Εκδότες (εκδίδω ένα περιοδικό, μια εφημερίδα, μια γυναίκα, εκδίδομαι... αγοράζω κι ένα κανάλι… για να παίρνω και καμιά εργολαβία, που και που…). Γενικά αυτοί που εκδίδουν, όπως λέει κι ο Μπαμπινιώτης.
-Μήπως είστε επαρμένος ;
-Χμ… καλή ερώτηση! Να στο πω μ’ ένα τραγούδι:
«Αυτός που πάει τη ζωή,
λιγάκι παραπέρα,
είν’ ο πιο μοναχός στη γη,
όταν τελειώνει η μέρα…». Καλημέρα σας!

(τελικά με αυτή τη μορφή δημοσιεύεται αύριο...)

6 σχόλια:

Ladychill είπε...

Μόλις σε ανακάλυψα...τι φοβερή συνέντευξη είναι αυτή!!! Μου άρεσε πάρα πολύ...Θα περνάω να σε βλέπω!

Marialena είπε...

Χαίρω πολύ ανερχόμενε αστέρα της δημόσιας ζωής και καλό σας τριήμερο! Μ.

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ:

«Αυτός που πάει τη ζωή,
λιγάκι παραπέρα,
είν’ ο πιο μοναχός στη γη,
όταν τελειώνει η μέρα…».

καλό τριήμερο

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

να είσαστε καλά!
absum, ειδικά για σένα θέλω να πω ότι είσαι το πρώτο άγνωστό μου άτομο από τον Πύργο που έρχεται στο blogακι μου για να μου πει ότι διαβάζει τη στήλη μου στην ΠΡΩΤΗ...

και για ιστορικούς λόγους λοιπόν, σε ευχαριστώ :)))

Ναταλία είπε...

Αχμ.....το πρώτο;
Να υποθέσω ότι εγώ έιμαι το δεύτερο;;;;;

Τςτςτςτς....μια ζωή το 2 νούμερο είμαι τελικά......

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Natalia, αναγνώστης από την εφημερίδα που να έλθει στο blog είπα...
:)

εσύ δεν με διάβαζες στην Πρώτη απ' ότι θυμάμαι

άρα δεν είσαι δεύτερη :)