20.12.12

Εκτελέστε τους εθελοντές γιατί εκτελούν τις θέσεις εργασίας



Εκτελέστε τους εθελοντές
γιατί  εκτελούν τις θέσεις εργασίας

Συνάντησα σήμερα έναν γνωστό από τα παλιά. Τον βρήκα καλοθρεμένο σε επίπεδο "Προθάλαμος Παγκάλου".
 Είχε την απορία, αν εμείς που στήσαμε και λειτουργούμε με τόση αγάπη και καθημερινούς κόπους το Κοινωνικό Φροντιστήριο Πύργου... αν προβληματιζόμαστε πόσο έχουμε συμβάλει στη μείωση των θέσεων εργασίας των αδιόριστων-ανέργων εκπαιδευτικών.
Και συγκεκριμένα αν το εισοδηματικό κριτήριο που έχουμε βάλει για να δεχτούμε παιδιά στο Κοινωνικό Φροντιστήριο, αν ήταν τέτοιο που να μην δεχόμασταν παιδιά που το εισόδημά τους θα επέτρεπε να πάνε σε ιδιωτικό φροντιστήριο...
Αρχικά δοκίμασα να του εξηγήσω-απαριθμήσω τα εισοδηματικά κριτήρια... Να του πω πως αυτό που μου λέει δεν καθορίζεται αφού ο Έλληνας γονιός δίνει ακόμη και το αίμα του για να σπουδάσουν τα παιδιά του και πως υπάρχουν άνθρωποι διαθέσιμοι να το πιουν…
Ύστερα προσπάθησα να του περιγράψω την Οργανωτική Επιτροπή που εξέτασε τις αιτήσεις των παιδιών και το πόσο δημοκρατική είναι, αφού η παράταξη της πλειοψηφίας («Νέα πορεία» του Παρασκευόπουλου) δεν έχει την πλειοψηφία στην επιτροπή...
...είναι η μόνη -μάλλον- επιτροπή που μετέχει και εκπρόσωπος του ΚΚΕ και ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΩΝΕΣ!...
Του είπα ότι με ενδιαφέρει περισσότερο η τραγική θέση ενός πατέρα που δεν μπορεί να βοηθήσει το παιδί του να σπουδάσει, ίσως γιατί τη ζω πιο άμεσα...
(ο ίδιος δεν μπορώ να έχω την κόρη μου που είναι μαθήτρια Γ Λυκείου στο Κοιν. Φροντ., γιατί εγώ και η μάνα της είμαστε μεν πτωχευμένοι αλλά είμαστε ακόμη εργαζόμενοι... Την στέλνω λοιπόν φροντιστήριο σε ανθρώπους που ντρέπομαι να συναντήσω και να τους ρωτήσω για την απόδοσή της, γιατί τους χρωστάω 3-5 μήνες δίδακτρα!!!...)

Αυτός συνέχισε το τροπάριο για χαμένες θέσεις εργασίας...
Τότε του είπα κάτι αρκετά ενδιαφέρον:
Επειδή δεν ζει στον πύργο τα τελευταία χρόνια, ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ:
μια συνταξιούχο εκπαιδευτικό,
μια έμπορο-βιοτέχνη,
μια ιδιοκτήτρια βιβλιοπωλείου, που με την εθελοντική τους δράση, ξεχορταριάζουν χώρους στο κέντρο της πόλης, βάφουν και καλλωπίζουν άλλους και φυτεύουν καλλωπιστικά φυτά στις νησίδες στη μέση της οδού Πατρών και της οδού Ερμού...

ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ ότι οι εν λόγω κυρίες και κάποιες άλλες της παρέας τους που δεν γνωρίζω,  με την εθελοντική τους προσφορά, βλάπτουν τους κηπουρούς και τους ελαιοχρωματιστές, μειώνοντας τις θέσεις εργασίας που θα μπορούσαν να καταλάβουν αυτοί και ότι οι θέσεις χάνονται λόγω του εθελοντισμού τους!!!
:)
Δεν σας κρύβω ότι βρήκε το συλλογισμό μου πολύ …ταπεινό!
(πάλι η γνωστή παραμύθα...)
Τότε διαπίστωσα ότι αρχίζω πια να χάνω την ψυχραιμία μου με τους δήθεν "φίλους των αδιόριστων"...

Εγώ αγαπάω τους αδιόριστους, γιατί 31 από αυτούς είναι κοντά μας, μαζί μας και βοηθάνε στο Κοιν. Φροντ. και είναι ηρωίδες και ήρωες...

ΕΠΙΜΥΘΙΟ
1. Μπορεί με τα χρόνια να τα πήρα κι εγώ τα κιλά μου αλλά ποτέ δεν έπαψα να αηδιάζω με τους ανθρώπους από λίπος (της ψυχής...)

2. Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω για πρώτη φορά δημόσια -και χωρίς την άδειά της- μια ευλογημένη ψυχή που κάνει δωρεάν μάθημα στο παιδί μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: