31.3.07

Γειά σας ρε πραίτορες, ρόμπες

...κι επειδή όλο και αναρωτιούνται κάποιοι τι έκανε και τι κάνει η αστυνομία σε περιπτώσεις όπως τα προχθεσινά "φίλαθλα επεισόδια" και σε άλλες περιπτώσεις άσκησης καταφανέστατης και απολίτικης βίας,
να σας πω τι κάνει εδώ και δυο εβδομάδες, στην Ηλεία,
όπου μια ασύληπτη ομάδα χτυπάει κάθε νύχτα κι ένα χωριό (πάντα αναίμακτα)
κλέβει από 6-7 σπίτια κάθε βράδυ ό,τι βρει και χωρίς ποτέ να αντιληφθεί κανείς-κανέναν (προφανώς χρησιμοποιούν υπνωτικά και κοιμίζουν τους ένοικους) εξαφανίζεται...

Ηδη οι κάτοικοι κοιμούνται με βάρδιες και κάποιοι φυλάνε σκοπιά με τα κυνηγετικά τους όπλα...

Στο δικό μου μάλλον δεν ήλθαν ακόμη.
Ισως δεν ήρθε η σειρά του...
... ή επειδή δεν κλειδώνουμε, μπορεί να μπήκαν κανένα βράδυ, να έριξαν τίποτε Χριστοπαναγίες για την γκαντεμιά που τους έφερε σε τόσο ανεπρόκοβο νοικοκυριό και να έφυγαν...

Κάποιοι φίλοι μου αφήνουν τα χρήματά τους στο χωλ κι ένα σημείωμα που γράφει αυτά είχα μαζί μου απόψε, δεν μου έμειναν άλλα γιατί πλήρωσα τα φροντιστήρια των παιδιών και πήγα και super market...
Eγώ αγόρασα μια κούτα τσιγάρα και την αφήνω στο καθιστικό...

Α ρε Πολύδωρα με τους πραίτορές σου, μόνο γκρουπάκια με φοιτήτριες της σχολής νηπιαγωγών μπορείτε να καθαρίζετε...

Κιαν δεν έγινα σαφής...
Η βία που δεν καταστέλλεται από το κράτος είναι αυτή που απορρέει απ’ αυτό ή υποθάλπεται-προάγεται απ’ αυτό γιατί το υπηρετεί.
Αυτή είναι η δική μου συμβολή στον προβληματισμό για το θέμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: