8.7.13

Φλερτάροντας με τους/τις τηλεφωνητές/ήτριες των εισπρακτικών εταιρειών...

...και μόλις ξυπνήσετε, εγώ θα σας έχω αφήσει το ποδήλατό μου με το πρωινό σας εκεί έξω από την πόρτα του δωματίου σας και θα έχω φύγει διακριτικά...
Τι φίλοι είμαστε;

Καλημέρα και καλή εβδομάδα λοιπόν,
κι αν αύριο σας καλούν δαιμονισμένα από τις εισπρακτικές εταιρείες των τραπεζών, βάλτε κάτι χρωματιστό -από εκείνα που σας γεμίζουν ζωντάνια,
φορέστε το πιο γλυκό σας χαμόγελο και με την πιο αγγελική φωνούλα, μιλήστε τους τρυφερά...
...πείτε τους πόσο σας έλλειψαν το Σαββατοκύριακο, που δεν τηλεφώνησαν...
Γκρινιάξτε λίγο, διαμαρτυρηθείτε χαριτωμένα... Κάντε τους και μια σκηνή ζηλοτυπίας καλού κακού για να γίνετε πιο πειστικοί/ές...
...πείτε τους για την "εξάρτηση" που έχετε και ζητήστε τους να σας τα πουν όλα!...όλα!
Που ήσαν το Σαββατοκύριακο που δεν σας έκαναν ούτε ένα τηλεφώνημα;
Με ποιόν/ποιά ...χάνονται τα Σαββατοκύριακα;;;
Ισως είναι ο πιό ωραίος τρόπος για να περάσουμε μια ακόμη μνημονιακή εβδομάδα... Φλερτάροντας με τους/τις τηλεφωνητές/ήτριες των εισπρακτικών εταιρειών...
Εγώ λέω να αρχίσω να το κάνω κυρίως αν οι τηλεφωνητές είναι αγόρια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: