27.4.06

TA ΓΕΡΑΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΤΑΓΕΡΑΚΙΑ



Ηλθε να ενισχύσει την ασθενή ιστορική μας μνήμη η κοπέλα...τι λυσάξατε;...Ξέρουν τα παιδιά για τον Αρταξέρξη; ε, ξέρουν;...Αν τα ρωτήσεις, θα σου πουν ότι ο Αρτα-ξέρξης ήταν από την Αρτα...

Εκείνο δε που μας σώζει είναι που θεωρούν και την Αρτα επαρχία της Περσίας...

Πάντως κάθε που κοιτάζω το χαμόγελό σου βρε Ντόρα μου, παίρνει άλλη διάσταση μέσα μου η έννοια του Γενίτσαρου και του Πατριώτη.

Έχουμε πόλεμο, μην το γελάς, μωρό μου,
να μην αφήνεις το παράθυρο ανοιχτό
Κοίτα πώς κρέμονται οι αυτόχειρες φαντάροι
με τις θηλιές απ' της σημαίας τον ιστό

3 σχόλια:

ANemos είπε...

Ετσι!!!

Τζων Μπόης είπε...

πω πω κακοί που είναι οι Πυργιώτες !
τς τς τς, εμ για αυτό δε τους εγώ παρέα!

Αταίριαστος είπε...

Ο καλύτερος τίτλος που έχω δει εδώ και πολύ καιρό!